סטודיו לפילאטיס "נקודת מגע"

בשיטת פילאטיס ישנה חשיבות רבה לדיוק בעבודה ולכן חשוב להתאמן בקבוצה קטנה, המאפשרת עבודה לפי תכנית פרטנית וקבלת תשומת לב אישית.

הצוות המקצועי ושיטת העבודה הייחודית בסטודיו, מאפשרים לנו לא להתפשר על מקצועיות ושימת לב לפרטים הקטנים בכל מתעמל. כמו כן, אנו מקפידים על שיתוף פעולה והיוועצות שוטפת עם המטפלים המקצועיים (מטפלי טווינה, דיקור, מטפלים במגע ועוד) של מרכז נקודת מגע.

אנו מציעים שירות מקצועי לרקדנים, ספורטאים, מתעמלים בעלי צרכים מיוחדים, משתקמים וכל אדם המעוניין להתחטב, לשמור על בריאות, יציבה וכושר טובים.

כל לקוח/ה זוכה לליווי צמוד ותשומת לב אישית, והתוצאות ניכרות לעין ולגוף.

שיטת העבודה

בסטודיו "נקודת מגע" העבודה היא בקבוצות קטנות של עד 5 מתעמלים בשיעור, בהדרכת מורים מוסמכים בעלי וותק וניסיון רב.

לכל מתעמל נקבעת תכנית אישית, המתועדת במערכת ממוחשבת ומותאמת לצרכיו הקונקרטים של המתעמל. השיעור הראשון של המתעמל מתאפיין בהכרות ובהערכה ועל כן יהיה פרטי (אחד על אחד) או סמי–פרטי (שני מתעמלים). השיעור יוקדש להכרת המתעמל ומצבו הגופני וזאת על מנת לקבוע מטרות וסדרי עדיפויות לתכנית האימון. כמו כן, שיעור פרטני יאפשר למתעמל להכיר את העבודה בפילאטיס מכשירים.

בשיעורים הקבוצתיים, כל מתעמל עובד על פי תכניתו האישית, ללא קשר לפעילות המתעמלים האחרים. השיעורים כוללים שילוב של הרפרטואר המלא של תרגילי הפילאטיס על מכשירים ועל מזרן.

המעקב אחרי כל מתעמל וצרכיו נעשה באמצעות כרטיס אימון אישי ממוחשב, בו נרשמים כל הפרטים הרלוונטיים אודות המתעמל וכן מעקב אחר כל אימון, בין היתר נרשמים: מצב פיזי, גיל, דגשים לאימון, מטרות, מגבלות, התרגולים שהותאמו למתעמל בכל שיעור, סוג המכשיר, מתח התנגדות הקפיצים, המלצות לשיעור הבא וכו'.

המכשירים והציוד הינם של טובי היצרנים והם מתוחזקים בקפדנות על מנת לשמור על הבטיחות המרבית של המתעמלים.

שיטת ה-Structural Synergy Technique) S.S.T)

טכניקת עבודה באימון פילאטיס, שפותח על-ידי יפעת קולודנר, לאחר שנים רבות של ניסיון בתחום.

מבנה קבוע של השיעור וגמישות בתהליך השיעור הם מושגים המנוגדים זה לזה, ועם זאת אין האחד יכול להתקיים בלי האחר. קיום של מבנה מסודר של שיעור וגמישות בתהליך הלמידה מאפשר למורה להיות יצירתי וקשוב לצרכים המיוחדים של כל אחד מהמתאמנים, בלי להתפשר עם השלם. תפיסת הגוף והנפש כ"שלם" היא הַמַקנָה לגישה הזאת את חשיבותה הרבה ואת ההשפעה העמוקה שלה.

השיעור בשיטת ה-S.S.T בנוי מרפרטואר של 10 נושאים במבנה עוקב, כך שבכל שיעור יהיה תרגיל אחד מכל נושא. מבנה ה-S.S.T משמש לבניית תכנית אימון למתאמן בפרט, ולניהול הסטודיו בכלל.
בתוך 10 הנושאים יש מגוון של רמות בכל תרגיל, מה שמאפשר לקבוע את רמת הקושי של התרגיל לפי צורכי המתאמן ומטרות השיעור. בכל נושא יש חלוקות משנה שאליהן אנו מתייחסים כאל סדרה. כל סדרה מורכבת ממספר תרגילים אינדיווידואליים.

עשרת הנושאים הם:

  • Warm up
  • The lower extremities
  • Abdominal core work
  • Hip work
  • Flexibility
  • Spinal mobility
  • The upper extremities
  • Synergy
  • Lateral flexion/rotation
  • Back extension

אני רוצה לקבוע שיעור פילאטיס

פילאטיס מכשירים ירושלים

כל הפרטים כאן

קורס להכשרת מדריכי פילאטיס

אם העבודה המדוייקת עם הגוף, עקרונות הפילאטיס והחיבור בין הגוף לנפש מעניינים אותך, אני מזמינה אותך להצטרף לקורס להכשרת מדריכי פילאטיס ולהפוך להיות מדריך/ת פילאטיס המקצועית הגבוהה ביותר!
כל הפרטים כאן