עמוד הבית אודותמדריכות הפילאטיס    

יפעת קולודנר

 

מנהלת הסטודיו לפילאטיס בנקודת מגע.  

מדריכת פילאטיס בכירה כבר למעלה מ-15 שנים.

 

יפעת הוסמכה בהוראת פילאטיס על ידי בית הספר Body Arts Science International) BASI) ובעלת תעודת הוראה מטעם האקדמיה למוסיקה ומחול ע"ש רובין (MA.DANCEׁׁ).

 

רקדנית וכוריאוגרפית בוגרת תואר שני. יפעת חקרה במשך שנים מודלים תנועתיים רבים ומגוונים כגון: פלדנקרייז, אייקידו, טאי צ'י, ג'ירוקינסיס, ג'ירוטוניק.

 

יפעת מדריכה מורי פילאטיס ומתמחה בשיקום אורטופדי ופילאטיס לרקדנים.

 

 


יעל זמיר
 
בוגרת קורס להכשרת מדריכי פילאטיס בשיטת Basi בפילאטיס מכשירים ומדריכה משנת 2014.
 
התוודעתי לפילאטיס כשחיפשתי שיטת אימון שתהיה אפקטיבית ומחטבת מחד ומהנה מאידך. שיטה שתאפשר לי להתחזק ולהתחטב באופן בריא ומבוקר ללא נזק לב ולברכיים. וכשהכרתי את הפילאטיס ידעתי שמצאתי - אימון שמשלב חיזוק, גמישות, חיטוב ולא פחות חשוב גיוון והנאה.
 
תרגיל אהוב
front support - תרגיל מאתגר, מפעיל שרירים רבים בגוף, מחזק חגורת כתפיים, בטן ועוד. על בסיס תרגיל זה ניתן לבנות עבור תלמידים מתקדמים מגוון של וריאציות.
 
היתרון שבפילאטיס לדעתי:
"אימון פילאטיס מתאים לכל גיל ולכל אדם. זהו אימון מגוון, מעניין ומהנה.
פילאטיס מאפשר דיוק ועבודה נכונה על חיזוק וגמישות ללא נזק. אימון פילאטיס סדיר משפר את התחושה הפיזית והנפשית, את התפקוד הפיזי היומיומי ועוזק בטיפול בבעיות גב וברכיים ובמניעתן."

סיון בר-ניסדלסקי
 
בוגרת קורס הכשרת מדריכי פילאטיס של "נקודת מגע".
 
לראשונה הגעתי לפילאטיס לפני כ-15 שנים. לפני כמה שנים חזרתי לתרגל על בסיס קבוע והתמכרתי מחדש.
 
תרגיל אהוב:
אחד מיני רבים...
Full pike - מעבר להיותו תרגיל מאתגר, בשבילי הוא הרגיש כסוג של ניצחון אישי.
זה תרגיל המשלב עבודת בטן  חזקה ושליטה מאסיבית בחגורת הכתפיים.
 
היתרון שבפילאטיס לדעתי:
העובדה שהוא משלב עבודה מסוגים שונים - חוזק, גמישות, שיקום ועוד, ועובד באופן שווה על כל חלקי הגוף.
בנוסף, הוא מתאים לכל סוגי האוכלוסויות ולכל הגילאים!

נטלי דונקל

 

בוגרת קורס להכשרת מדריכי פילאטיס בשיטת Basi בפילאטיס מכשירים  ומדריכה בכירה משנת 2011 .


תרגיל אהוב

Cat Strech- ניתן לעשותו בכל המכשירים.

תרגיל זה עובד על שחרור, ארטיקולציה, גיוס שרירי הבטן ושליטה על הכתפיים.


היתרון שבפילאטיס לדעתי:

"זו התעמלות שמרכזת את העקרונות החשובים הכוללים: דיוק, הפעלת מחשבה, שליטה על הקורה בגוף במהלך האימון ולאחריו.
שיטת פילאטיס מאפשרת הפעלה של איזורים שאינם בשימוש ביומיום"



XNET creation נקודת מגע רח' אסא 3, המושבה הגרמנית ירושלים טלפון/פקס: 02-5664155 דוא"ל :nekudatmaga@bezeqint.net